4 Julai 2011

seperti biasa lha :(

Adoi :( . pergi sekolah gila boring . bangun tidur ambil towel pastuh pergi mandi . dah habis mandi , pakai baju sekolah *dengan muka sengal-2 ubi* . adoi malasnya . dah pakai baju yang hot tuh , ambil stoking ,pakai kasut . buka pintu kereta , duduk dalam kereta selama 5 minit , * ha ! baikkk ! ni boleh tidur sekejap ni* . ala mak dah sampai sekolah la . buka pintu turun dari kereta . lepastuh ternampak kawan aku . alamak pagi2 dia dah bagi chocolate dekat aku . waduh ! sedapnya . hilang rasa mengantuk aku . jalan2 sambil makan pergi kat port biasa . hmm . salam kengkawan bagai . lepastuh bunyi loceng . ala g beratur la pula , perhimpunan yg leceh ni . tengah perhimpunan ni , alamak ada dua serangkai ni kacau2 aku . siapa lagi ECAH AND AWIN tulah . hmm aku bia jela . *ala budak2 lantak lha dia* HAHAHAH ! lepastuh masuk kelas , 3 masa tak belajar pun . sebulum tuh jumpo kekasih dulu *oh , bubu ku demam harini . kesian kat dia . doman pulok bubu ni . haha . borak2 dengan awin motmot sampai habes waktu lepastuh rehat and meet balik bubu aku . haha . tengah nak beli makanan ni . hakala ! kawan2 aku main2 nyorok2 pula . pikir aku tan nampk . sakai . haha . lepas rehat belajar jela mcm biasa takda cikgu ganti . naik jemu belajar ni ! lepastuh balik . tidur jap lepas tidur makan n bukak facebook n blog and and
DAH HABIS DA !

BYEBYE AWAK ! GOODNIGHT ! :)