1 Oktober 2011



Memohon kemaafan for PMR 20ll -,-

Pejam celik pejam celik dah PMR dah , aku pun study sekejap-2 je . Tak raedy lagi la nak PMR . Hmm try do the best jela en , mintak semua lulus je , nak street A . pergh ! mustahil lha kan , kita buat apa yang kita mampu je dah lah en . Nak jawap PMR sebelum tu kena minta maaf dekat ibu n ayah , cikgu dan kengkawan . Ade la dua tiga orang yang tanak maafkan aku , kononnya depan aku dah maafkan aku but dlm hati dia OMG , Allah je yg tahu . tanak r sebut siapa en . but orang tuh aku dah maafkan dah . taktahu lha dia pulak mcm mana . *teeet ! so , dah minta maaf baru la hati rasa tenang ~ untuk jawap PMR nanti . Hihi , dekat orang lain aku dah mintak maaf , dekat BUBU saya sendiri belum laaaa . Nevermind -,- nanti-2 jelaa . hehee . K la mau Study ni . Hoho . baibai semua . Assalamualaikum ? :)